poniedziałek, 16 lipca 2012

Prolog


Jak myślisz jakie jest życie?
Wcale nie takie proste jak myślisz!
Więcej w nim cierpienia niż szczęścia.
Ból, łzy, rany zadane prosto w duszę wraz z punktem życiowym, które zaczęło krwawić gorzką prawdą… Wbito mi w nie nóż! Podjęto za mnie wybór!
Czy będę umiała żyć z tą świadomością? Żyć w kłamstwie do końca życia? Czy wszystko ulegnie zniszczeniu i będę szczęśliwa?
Marzenia! Wszystkie zniszczone przez decyzję moich rodziców. Myślałam, że mnie kochają?! Myliłam się. Wybrali za mnie!! Znienawidziłam ich za to? Moja zaplanowana przeszłość legła w gruzach, studia, praca, dom, a na koniec rodzina i dzieci. Nie, na odwrót. Wszystko jest w przeciwną stronę.
Moje życie zrobiło wielkiego figla, którego muszę naprowadzić w dobrą stronę, aby ułożyć resztę dni na kolorowo!
Dlaczego tak się dzieje? Czemu jest tyle komplikacji w tym kruchym życiu? Zostałam wystawiona na próbę! Ale czy musiałam tez przejść przemoc fizyczną? Najprawdopodobniej tak, to było mi przypisane, abym zrozumiała pewne rzeczy jak i uczucia. Jestem w pełni świadoma mojej miłości do Niego! Nie pomyślałabym nigdy, że połączy mnie miłość z Nim!

3 komentarze:

  1. Witam,
    zapowiada się bardzo ciekawie to opowiadanie...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Basia

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    dopiero trafiłam na ten blog, opowiadanie zapowiada się na bardzo interesujące... idę czytać dalej...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Aga

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam,
    ogólnie nie czytam blogów Sakura-Itachi, ale to opowiadanie zaciekawiło mnie bardzo...
    Dużo weny życzę Tobie...
    Pozdrawiam serdecznie Iza

    OdpowiedzUsuń